בר מצווה בצפת

מזל טוב! הבן הגיע למצוות? 

בואו לחגוג איתנו בר מצווה מרגשת בצפת! 

אירועי בר מצווה משלבים בין טקס התבגרות חשוב וערכי, אמירה מסורתית וחיבור לשורשי היהדות וחגיגה שמחה המחברת בני משפחה וחברים. רבים חשים כי כל אלו לא יבואו לידי ביטוי באירוע ריקודים באולם אירועים בלבד, ומבקשים להחליף או לשלב טקס ובילוי רב משמעות וערכים.

חגיגת בר מצווהקצת אחרת

טיולי בר מצווה אינם מתייחסים לנסיעה משפחתית לחו"ל אם כי דווקא לחיבור השורשי לנקודות ציון בעלות ערך ומהות במדינת ישראל, ולבילוי משותף עם חברים ובני משפחה סביב אותו יום חשוב. האורחים כולם יגיעו אל העיר באוטובוס ממוזג ומאובזר, בחוויית הנסיעה המשותפת, ויפגשו את צוות האירוע בנקודת מפגש כמתוכנן. החגיגה תכלול ארוחת בוקר קלה, צעידה משותפת בין סמטאות העיר הגעה לאחד מבתי הכנסת העתיקים, טקס עלייה לתורה, הפרחת בלונים מרגשת, ביקור באתרי העיר לבחירה וסעודת חגיגה משותפת לקרת הצהריים. הסיורים כולם יהיו מלווים בנגנים מקצועיים ובאומן, שירי ארץ ישראל ופיוטים ושמחה גדולה.

בר מצווה בצפת

העיר צוות היא עיר צפונית השוכנת בגליל העליון ומשקיפה אל רכס הר מירון והכינרת, ומהווה אחת מארבעת ערי הקודש החשובות בישראל. מלבד זאת העיר צפת היא מרחב ציורי וקסום, הכולל אתרים מרתקים ומרהיבים ביופיים, בתי כנסת עתיקים אשר השתמרו וצפיות נוף יוצאות דופן בצפת מרחבי אומנות וגריות מרהיבות הפזורות ברחבי העיר ומבחר של מסעדות משובחות המציעות חוויה קולינרית גלילית.

מזג האוויר בצפת מאופיין בקרירות נעימה בקיץ ובטמפרטורות נמוכות במיוחד בחורף, עד לתמונת עיר מושלגת עוצרת נשימה.

פארק צפתמרחב ירוק ומרהיב המשתרע על פני מעל חמש מאוד דונמים של חורש ומצחייה מטופחת, בוסתנים, מעיינות ונחלים טבעיים. בפארק שבילי הליכה מסומנים ופינות ישיבה לצד מדשאות ענק והוא מהווה שכיית חמדה בטבע בלב העיר צפת, מתאים כנקודת מפגש, טיול ומקום לארוחת בוקר משותפת.

מחלבת קדושמחלבה מקומית משפחתית בה ניתן לבקר ולסייר, להתרשם מאופן החביצה והכנת הגבינות השונות, למוד אודות המותג המוכר גבינה צפתית ומקורותיה, ואף לטעום ולרכוש ממבחר הגבינות המשובחות שמוכנות במקום.

פסגת הר מירוןשילוב מרהיב בין טבע, תצפית אל מרחבי הצפון כולו וקדושה, במרומי אחד ההרים הגבוהים בישראל. אל הפסגה ניתן להגיע באוטובוס המוביל את הטיול ואין סיבה לצאת למסע רגלי, במקום בית כנס ודוכני מזכרות לתיירים ומבקרים.

העיר העתיקההחלק הקרוי העיר העתיקה בצפת הוא מרבץ של סמטאות סביב רחוב אלקבץ הראשי המהווים את מתחם האומנות וכוללים שלל של גלריות ודוכנים למוצרי אומנות ויודאיקה. עיצוב הרחוב עצמו הוא בהשראת האומנים וכולל ציורי קיר ואבנים מיוחדות.

בית הכנסת האר"י הקדושבית כנסת עתיק ומרהיב בהשראת אחד האישים החשובים בהיסטוריה של העיר צפת, המקום מעוצב בקפידה תוך שימור האלמנטים ההיסטוריים של המקום וכולל מעיין טבילה טבעי.

בית סופר סת"םשילוב בין בית כנסת מקומי מעוטר בציורי קיר של אומני המקום לצד מקום מפגש עם סופרי הסת"ם החיים בעיר ומסבירים למבקרים על עבודתם החשובה.

חגיגת בר מצווה בצפתמבנה היום:

חשוב לציין: חגיגת בר מצווה בצפת בהפקת לירן לוי הפקות אירועים מאפשרת בנייה של סדר היום והתכנים בהתאם לרצון המשפחה ותוך התאמה מלאה. צוות ההפקות של לירן לוי יסייע ברעיונות וביישומם, בבניה של חגיגת בר מצווה מלהיבה, משמחת ומלאה ערך ותוכן.

נקודת המפגש באחד מאתרי הטבע הקסום במקום תכלול קבלת פנים של חתן בר המצווה על ידי צוות האירוע שכולל שלושה נגנים ואומן מוביל, חופה, מוזיקה חיה ושילוב של האורחים הרבים בשמחה. המוזיקה וההתלהבות ילוו את התהלוכה כולה בין סמטאות העיר אל בית הכנסת הנבחר, בו יקיים את טקס העלייה לתורה המסורתי.

עם ההגעה אל בית הכנסת נהוג להפריח עשרות בלוני הליום לבנים לאוויר תוך נגינה ונשיאת תפילה לארץ ישראל האהובה ולשלום חיילי צה"ל המגנים עליה מצפון ועד דרום.

טקס העלייה לתורה יתקיים בבית הנסת, בליווי הקהל וצוות הנגנים, בחוויה ייחודית ומרגשת הנשענת על המסורת היהודית.

בהמשך ניתן יהיה להוסיף ולסייר בין גלריות האומנות, במחלבה, לערוך סיור בית בתי הכנסת העתיקיםוהכל על פי בחירת חתן בר המצווה והמשפחה מראש כמובן.

יום האירוע ייחתם במסעדה מקומית משובחת, הכוללת סעודה ותפנוקים מן הגליל, הידוע בטעמים הייחודיים שלו.

ניתן יהיה לשלב הקרנת מצגת, סרטון, תמונות נעות, הקראת דרשת בר מצווה, שיר או כל דבר שתבחרו במטרה להוסיף לערך האירוע.

מסעדות נבחרות בעיר צפת

בבחירת המסעדה יש לתכנן ולתת את הדעת על כמות האורחים הצפויה כמו גם על אופי הארוחה. ניתן לשלב בראנץ' חלבי עשיר, ארוחת צהריים בשרית איכותית, ארוחה בסגנון הגשה חופשית במזנון או ארוחה המוגשת לשולחן ואפשרויות נוספות. חשוב להקדיש זמן ראוי לארוחה, להרגעות ולהתרעננות של האורחים ולא לוותר כמובן על קפה מקומי וקינוח משובח על פי אופי הארוחה.

בין המסעדות המובילות בעיר בהן ניתן לחגוג אירועי בר מצווה:

אסתר ויהונתןמסעדת אסתר ויהונתן קרויה על שם בעליה, זוג נשוי אשר הגשים את חלומם ופתח מסעדת קונספט צפון אפריקאית כשרה בעיר הציורית צפת. המנות במסעדה מקוריות ומשובחות, שומרות על סטנדרטים גבוהים ורמה קולינרית שנרקמה בעזרת מיטב השפים, והמקום מעוצב בסגנון חדיש תוך השראות מסוריות. המסעדה מוקמת בלב הסמטאות בעיר העתיקה ומארחת אירועים בני עד חמישים מוזמנים.

צפתאמסעדת שף משובחת הממוקמת בתוך מלון וילה גליליי ומארחת אירועים קטנים במסעדה מעוצבת וחמימה. התפריט נשען על בשרים משובחים, מבחר בשרים מעושנים ויינות איכות, וניתן להתאמה אישית.

לירן לוי הפקות אירועים מוציא טיולי בר מצווה רבים לעיר צפת, תוך בניה קפדנית של יום הטיול מא' ועד ת' ומתן שירותי מעטפת כוללים לחוגגים על פי בחירתם. ניתן להזמין את לירן והצוות לליווי המוזיקלי והערכי בלבד וניתן להיעזר בשירותיו בתחום הפקת האירוח בכללותו, החל מהזמנת האוטובוס, ארוחת הבוקר, ארוחת הצהריים וכמובן הליווי המוזיקלי והתרבותי העשיר והמוסיף.

אירוע בר מצווה בצפת המנוהל על ידי לירן לוי הפקות הוא אירוע המשלב טיול, מרחבים פתוחים, טקס ערכי, חיבור שורשי והמון שמחה, ונבנה בהתאמה מלאה לקהל. הצוות נותן מענה בתכנון המסלול והטיול לכל צורך, לרבות צרכי הנגישות, ושם את נער בר המצווה בראש השמחה, מוקד תשומת הלב ויוצר עבורו חוויה שאין שניה לה.

חגיגת בר מצווה בצפת מועדפת לרוב על תושבים מאזור הצפון, אולם גם מדרום וממרכז יש מי שבחרו את צפת כיעד ראוי ומתאים לציון טקס ההתבגרות החשוב. בניגוד לערים אחרות דוגמת ירושלים וטבריה וגם בר מצווה בזכרון יעקב, צפת אינה נקראת בדרכם של האורחים והחוגגים בדרך כלל, וההגעה אליה לבדה מעניקה תחושה של חגיגיות וייחודיות.

החופה הניידת בליווי הנגנים המספקים מוזיקה חיה יוצרים אווירה שמחה ומלהיבה ורותמים גם את אחרוני האורחים להשתלבות בחגיגה.

חשוב לתכנן מבעוד מועד את האירוע, לתאם עם בית הכנסת המארח והאתרים הנוספים לבחירה וכמובן עם המסעדה המארחת, בין אם מדובר בשלושים ובין אם במאה אורחיםלהבטיח היערכות מתאימה, ארוחה משובחת וחוויה מהנה ובלתי נשכחת שתתועד בתמונות ובלב האורחים.

אתם מוזמנים להתקשר אליי ולקבל עוד מידע!
 
בברכה, לירן לוי

בר מצווה בצפת

אתם מוזמנים ליצור עימי קשר ויחד נתתכנן את האירוע השמח ביותר לבנכם.

 

תוכן עניינים

השאירו פרטים
לקוחות מרוצים